Neapšaubāmi slavenākās smaržas pasaulē, kuras visneaizmirstamāk popularizējusi Merilina Monro – Chanel No 5 – turpina fascinēt un piesaista miljoniem uzticamu lietotāju visā pasaulē. Smaržas, ko 1921. gadā radīja Koko Šanele, bija vienas no pirmajām, kurās tika izmantota sintētika. Lai papildinātu savu novatorisko modi, Šanele vēlējās modernajai sievietei piešķirt "smaržas, bet mākslīgas smaržas, nevis rozes vai maijpuķītes smaržas, saliktas smaržas", kas tiek pasniegtas īpaši dizainētā stikla pudelē, kas kļūva par ikonu pati par sevi (iedvesmojot Endija Vorhola darbu sēriju gadu desmitus vēlāk).
Grāmata Chanel Nr. 5, kas tiek prezentēta divos sējumos (viens par Chanel Nr. 5 pirmajiem gadiem no 1921. līdz 1945. gadam, otrs par laika posmu, kurā Chanel Nr. 5 kļuva patiesi globālas, no pēckara gadiem līdz mūsdienām), pēta smaržu iepakojumu, sastāvu, ražošanu un mārketingu, ar nebijušu piekļuvi Chanel arhīviem un tiem, kuru uzdevums ir radīt smaržu šodien. Pasaules vadošie radošie cilvēki ir atdevuši savu talantu smaržu reklāmas kampaņām, kurām grāmatā piešķirta nozīmīga vieta, sākot no tādiem fotogrāfiem kā Ričards Avedons un Helmuts Ņūtons, līdz filmu režisoriem, tostarp Ridlijam Skotam un Bazam Lurmanam, un stilīgām mūzām - protams, Koko Šanelei pašai, kā arī Sūzijai Pārkerei, Katrīnai Denēvai, Nikolai Kidmenai, Žizelei Bundhenai un Lilijai Rouzai Depai.
Grāmata ir ar vairāk nekā 750 ilustrācijām.
Prece pieejama noliktavā!
Prece ir mūsu noliktavā un pieejama Jūsu pasūtījumam.
Uzmanību: izpārdošanā iegādāto grāmatu piegāde var kavēties!
Reģistrējies un saņem 10% atlaidi pilnas cenas precēm.
Bezmaksas piegāde uz OMNIVA pakomātiem Latvijā pasūtījumiem no €35.00.
Bezmaksas piegāde jebkurā GLOBUSS grāmatnīcā 1-5 darba dienu laikā, kad pasūtījums būs gatavs saņemšanai, saņemsi e-pastu un/ vai SMS.
Dalies sociālajos tīklos: