Nike bijušais mārketinga direktors atklāj, kā atraisīt jebkuras komandas radošumu.
"Zīmols nav logotips, tas ir stāsts. Šajā rokasgrāmatā un memuāros Gregs Hofmans palīdz mums saprast, kā uzticība mūsu radošajai praksei var padarīt jebkuru stāstu labāku," Sets Godins.
Radošums. Tā ir raķešu degviela, kas darbina planētas stilīgāko zīmolu, nodrošinot, ka Nike kampaņas rada visdziļākās klientu emocijas visā pasaulē.
Radošums. Katru gadu tas ir neskaitāmu uzņēmumu sabrukums — tā trūkums noved pie nogurušām idejām, paredzamu zīmolu veidošanu, garlaikotiem klientiem.
Radošums. Tā ir prasme, ko var apgūt tāpat kā jebkuru citu.
Pievienojieties Gregam Hofmanam, Nike bijušajam mārketinga direktoram, kurš palīdz veidot uzņēmuma ikoniskās kampaņas Ronaldu un Serēnai, Olimpiskajām spēlēm un Pasaules kausa finālturnīriem. Kopā viņa atziņas piedāvā atklājošu metodi, kas padarīs jebkuru zīmolu radošāku: dizaina emocijas.
Prece pieejama noliktavā!
Prece ir mūsu noliktavā un pieejama Jūsu pasūtījumam.
Uzmanību: izpārdošanā iegādāto grāmatu piegāde var kavēties!
Reģistrējies un saņem 10% atlaidi pilnas cenas precēm.
Bezmaksas piegāde uz OMNIVA pakomātiem Latvijā pasūtījumiem no €35.00.
Bezmaksas piegāde jebkurā GLOBUSS grāmatnīcā 1-5 darba dienu laikā, kad pasūtījums būs gatavs saņemšanai, saņemsi e-pastu un/ vai SMS.
Dalies sociālajos tīklos: