Uzmanību: izpārdošanā iegādāto grāmatu piegāde var kavēties! 🚚📚

Logo Beginnings

€86.00

Neskaitāmi pasaules zīmoli, tostarp Rolex, BMW, Louis Vuitton un New York Yankees, joprojām izmanto logotipus, kas tika izstrādāti pirms vairāk nekā 100 gadiem. Tomēr nekad nav bijusi monogrāfija, kas veltīta logotipa dizaina pirmsākumiem.

Autors Jenss Mullers, kuru žurnāls Wired raksturoja kā "logotipu detektīvu", pētīja vēsturiskos preču zīmju reģistrus, starptautiskos korporatīvos arhīvus un agrīnās dizaina publikācijas, lai atklātu vairāk nekā 6000 logotipu no 1870. līdz 1940. gadam. Šī nepārspējamā kolekcija izseko mūsdienu preču zīmju attīstībai un izgaismo aizmirstos dizainus un slavenu logotipu agrīnās versijas.

  • Autors: Jens Muller
  • Ražotājs: Taschen GmbH
  • Valoda: Angļu valoda
  • ISBN kods: 9783836582285
  • Vāku tips: Cietie vāki
  • Izdošanas gads:2022
  • Lpp.:432

Šīs preces nav noliktavā

Atstājiet savu e-pastu un Jūs saņemsiet ziņu, tiklīdz tā atkal būs pieejama!

Photo

Uzmanību: izpārdošanā iegādāto grāmatu piegāde var kavēties!

Photo

Reģistrējies un saņem 10% atlaidi pilnas cenas precēm.

Photo

Bezmaksas piegāde uz OMNIVA pakomātiem Latvijā pasūtījumiem no €35.00.

Photo

Bezmaksas piegāde jebkurā GLOBUSS grāmatnīcā 1-5 darba dienu laikā, kad pasūtījums būs gatavs saņemšanai, saņemsi e-pastu un/ vai SMS.

Dalies sociālajos tīklos:

Produkta apraksts

Neskaitāmi pasaules zīmoli, tostarp Rolex, BMW, Louis Vuitton un New York Yankees, joprojām izmanto logotipus, kas tika izstrādāti pirms vairāk nekā 100 gadiem. Tomēr nekad nav bijusi monogrāfija, kas veltīta logotipa dizaina pirmsākumiem. 19. gadsimta otrajā pusē preču zīme aizstāja tradicionālos simbolus, piemēram, ģimenes ģerboni kā uzņēmumu reklāmas un identificējošu simbolu. Sākumā dizainparaugi bieži joprojām bija figurāli; tikai pamazām tie attīstījās par abstraktām zīmēm, kas mūsdienās ir kļuvušas par ikdienas dzīves sastāvdaļu.

Autors Jenss Mullers, kuru žurnāls Wired raksturoja kā "logotipu detektīvu", pētīja vēsturiskos preču zīmju reģistrus, starptautiskos korporatīvos arhīvus un agrīnās dizaina publikācijas, lai atklātu vairāk nekā 6000 logotipu no 1870. līdz 1940. gadam. Šī nepārspējamā kolekcija izseko mūsdienu preču zīmju attīstībai un izgaismo aizmirstos dizainus un slavenu logotipu agrīnās versijas. Katalogs ir sadalīts četrās dizaina kategorijās: "Tēlains", "Forma", "Efekts" un "Tipogrāfisks". Pēc tam katra nodaļa tiek sistemātiski sadalīta atbilstoši dizaina pamatelementiem, piemēram, aplis, līnija, pārklāšanās un kontūra, tādējādi piedāvājot jaunu skatījumu uz dizaina principiem, kas joprojām ir aktuāli.

Līdzās plašai attēlu sadaļai grāmatā ir iekļauts Jens Muller ievads par preču zīmes vēsturi, kā arī pirmā visaptverošā mūsdienu korporatīvo logotipu izpēte: ietekmīgā dizaina pioniera F. H. Ehmcke (1878-1965) ilustrētā eseja. Wahrzeichen-Warenzeichen" (Simboli — preču zīmes) no 1921. gada. Iekļauti arī desmit gadījumu pētījumi par slavenajām preču zīmēm, tostarp 3M, NBC, Shell un Olivetti, un daudzi reti attēli, kas ilustrē (dažkārt dažādus, dažkārt konsekventus) attīstību starptautiskajā logo dizainā un korporatīvās identitātes dzimšanā. Logo Beginnings ir ne tikai fundamentāla un iedvesmojoša grafiskā dizaina rokasgrāmata, bet arī lieliska lasāmviela ikvienam, kuru interesē sociālā, kultūras un korporatīvā vēsture un preču zīmju aizraujošā ietekme. Tas ir arī ideāls TASCHEN klasiskā logotipa modernisma papildinājums.

Līdzīgas preces Līdzīgas preces

Ieskaties, varbūt noder
The Dogist : Photographic Encounters with 1,000 Dogs
Elias Weiss Friedman

The Dogist : Photographic Encounters with 1,000 Dogs

€26.90
Assemblage : The Art of the Room
Shannon McGrath

Assemblage : The Art of the Room

€42.90
Chanel. The Allure of Makeup
Natasha A Fraser

Chanel. The Allure of Makeup

€133.00
Cone of Shame
Winnie Au

Cone of Shame

€26.90

Kāds nesen iegādājās Kāds nesen iegādājās

Šīs preces ir pamanījuši citi e-veikala apmeklētāji

Neatradi to, ko meklēji? Palīdzēsim!

Sazināties