Neskaitāmi pasaules zīmoli, tostarp Rolex, BMW, Louis Vuitton un New York Yankees, joprojām izmanto logotipus, kas tika izstrādāti pirms vairāk nekā 100 gadiem. Tomēr nekad nav bijusi monogrāfija, kas veltīta logotipa dizaina pirmsākumiem.
Autors Jenss Mullers, kuru žurnāls Wired raksturoja kā "logotipu detektīvu", pētīja vēsturiskos preču zīmju reģistrus, starptautiskos korporatīvos arhīvus un agrīnās dizaina publikācijas, lai atklātu vairāk nekā 6000 logotipu no 1870. līdz 1940. gadam. Šī nepārspējamā kolekcija izseko mūsdienu preču zīmju attīstībai un izgaismo aizmirstos dizainus un slavenu logotipu agrīnās versijas.
Šīs preces nav noliktavā
Atstājiet savu e-pastu un Jūs saņemsiet ziņu, tiklīdz tā atkal būs pieejama!
Uzmanību: izpārdošanā iegādāto grāmatu piegāde var kavēties!
Reģistrējies un saņem 10% atlaidi pilnas cenas precēm.
Bezmaksas piegāde uz OMNIVA pakomātiem Latvijā pasūtījumiem no €35.00.
Bezmaksas piegāde jebkurā GLOBUSS grāmatnīcā 1-5 darba dienu laikā, kad pasūtījums būs gatavs saņemšanai, saņemsi e-pastu un/ vai SMS.
Dalies sociālajos tīklos: