Uzmanību: izpārdošanā iegādāto grāmatu piegāde var kavēties! 🚚📚
New Brand Identity

New Brand Identity

€75.00 €41.00

Kāpēc uzņēmumam pēc daudziem gadiem vajadzētu vēlēties mainīt savu grafisko izskatu? Atbildē nevar neņemt vērā vizuālās identitātes svarīgo lomu, izplatot sabiedrībai zīmola identitāti, un nepārtrauktu tirgu attīstību, patērētāju prasības un vajadzības, kā arī uzņēmumu vajadzību sekot līdzi reizes. Mēs analizēsim korporatīvās komunikācijas inovācijas procesus, kas paplašinās jaunos tirgos, tādējādi pielāgojoties atjaunināšanas procesiem, izmantojot radošāku, plašsaziņas līdzekļu un efektīvāku korporatīvo komunikāciju, paziņojot klientiem projektu, kas pārstāv zīmola unikālo vērtību, pētot komunikāciju kas ir pielāgojams dažādiem kultūras kontekstiem. Otrais aspekts būs izpildvaras klases valodas (stāstu un tērzēšanas robota) atjaunošanas procesu analīze, izmantojot plašsaziņas līdzekļus ar fokusu, kas veltīts procesam, kuram uzņēmums var sekot, lai atjaunotu savu zīmolu sociālajos tīklos un ar globalizācijas izaicinājumu pielāgojas jaunajam sakaru tirgum.

Kāpēc uzņēmumam pēc daudziem gadiem vajadzētu vēlēties mainīt savu grafisko izskatu? Atbildē nevar neņemt vērā vizuālās identitātes svarīgo lomu zīmola identitātes ( zīmola identitāte ) paziņošanā sabiedrībai un nepārtrauktā tirgu attīstībā. patērētāju prasības un vajadzības un uzņēmumu vajadzība iet līdzi laikam. Mēs analizēsim korporatīvās komunikācijas inovācijas procesus, kas paplašinās jaunos tirgos, tādējādi pielāgojoties atjaunināšanas procesiem, izmantojot radošāku, plašsaziņas līdzekļu un efektīvāku korporatīvo komunikāciju, paziņojot klientiem projektu, kas pārstāv zīmola unikālo vērtību, pētot komunikāciju kas ir pielāgojams dažādiem kultūras kontekstiem. Otrais aspekts būs izpildvaras klases valodas (stāstu un tērzēšanas robota) atjaunošanas procesu analīze, izmantojot plašsaziņas līdzekļus ar fokusu, kas veltīts procesam, kuram uzņēmums var sekot, lai atjaunotu savu zīmolu sociālajos tīklos un ar globalizācijas izaicinājumu pielāgojas jaunajam sakaru tirgum.

  • Autors: Anita Valentina Fiorino
  • Ražotājs: Edizioni Accademiche Italiane
  • Valoda: Itāļu valoda
  • ISBN kods: 9786200839633
  • Vāku tips: Mīkstie vāki
  • Izdošanas gads:2021
  • Lpp.:52

Prece pieejama noliktavā!

Prece ir mūsu noliktavā un pieejama Jūsu pasūtījumam.

Photo

Uzmanību: izpārdošanā iegādāto grāmatu piegāde var kavēties!

Photo

Reģistrējies un saņem 10% atlaidi pilnas cenas precēm.

Photo

Bezmaksas piegāde uz OMNIVA pakomātiem Latvijā pasūtījumiem no €35.00.

Photo

Bezmaksas piegāde jebkurā GLOBUSS grāmatnīcā 1-5 darba dienu laikā, kad pasūtījums būs gatavs saņemšanai, saņemsi e-pastu un/ vai SMS.

Dalies sociālajos tīklos:

Līdzīgas preces Līdzīgas preces

Ieskaties, varbūt noder

Kāds nesen iegādājās Kāds nesen iegādājās

Šīs preces ir pamanījuši citi e-veikala apmeklētāji
Klusums trokšņa laikmetā
Ērlings Kage

Klusums trokšņa laikmetā

€1.33 €1.00
Soli pa solim
Ērlings Kage

Soli pa solim

€5.75 €3.00
Ja vīrietis prastu runāt
Oskars Vizbulis

Ja vīrietis prastu runāt

€14.50 €5.00

Neatradi to, ko meklēji? Palīdzēsim!

Sazināties