Reģistrējies un saņem 10% atlaidi visām pilnas cenas precēm!
New Brand Identity

New Brand Identity

€75.00 €41.00

Kāpēc uzņēmumam pēc daudziem gadiem vajadzētu vēlēties mainīt savu grafisko izskatu? Atbildē nevar neņemt vērā vizuālās identitātes svarīgo lomu, izplatot sabiedrībai zīmola identitāti, un nepārtrauktu tirgu attīstību, patērētāju prasības un vajadzības, kā arī uzņēmumu vajadzību sekot līdzi reizes. Mēs analizēsim korporatīvās komunikācijas inovācijas procesus, kas paplašinās jaunos tirgos, tādējādi pielāgojoties atjaunināšanas procesiem, izmantojot radošāku, plašsaziņas līdzekļu un efektīvāku korporatīvo komunikāciju, paziņojot klientiem projektu, kas pārstāv zīmola unikālo vērtību, pētot komunikāciju kas ir pielāgojams dažādiem kultūras kontekstiem. Otrais aspekts būs izpildvaras klases valodas (stāstu un tērzēšanas robota) atjaunošanas procesu analīze, izmantojot plašsaziņas līdzekļus ar fokusu, kas veltīts procesam, kuram uzņēmums var sekot, lai atjaunotu savu zīmolu sociālajos tīklos un ar globalizācijas izaicinājumu pielāgojas jaunajam sakaru tirgum.

Kāpēc uzņēmumam pēc daudziem gadiem vajadzētu vēlēties mainīt savu grafisko izskatu? Atbildē nevar neņemt vērā vizuālās identitātes svarīgo lomu zīmola identitātes ( zīmola identitāte ) paziņošanā sabiedrībai un nepārtrauktā tirgu attīstībā. patērētāju prasības un vajadzības un uzņēmumu vajadzība iet līdzi laikam. Mēs analizēsim korporatīvās komunikācijas inovācijas procesus, kas paplašinās jaunos tirgos, tādējādi pielāgojoties atjaunināšanas procesiem, izmantojot radošāku, plašsaziņas līdzekļu un efektīvāku korporatīvo komunikāciju, paziņojot klientiem projektu, kas pārstāv zīmola unikālo vērtību, pētot komunikāciju kas ir pielāgojams dažādiem kultūras kontekstiem. Otrais aspekts būs izpildvaras klases valodas (stāstu un tērzēšanas robota) atjaunošanas procesu analīze, izmantojot plašsaziņas līdzekļus ar fokusu, kas veltīts procesam, kuram uzņēmums var sekot, lai atjaunotu savu zīmolu sociālajos tīklos un ar globalizācijas izaicinājumu pielāgojas jaunajam sakaru tirgum.

  • Autors: Anita Valentina Fiorino
  • Ražotājs: Edizioni Accademiche Italiane
  • Valoda: Itāļu valoda
  • ISBN kods: 9786200839633
  • Vāku tips: Mīkstie vāki
  • Izdošanas gads:2021
  • Lpp.:52

Šīs preces nav noliktavā

Atstājiet savu e-pastu un Jūs saņemsiet ziņu, tiklīdz tā atkal būs pieejama!

Photo

MELNĀS PIEKTDIENAS pasūtījumi tiks apstrādāti un izsūtīti sākot ar 02.12.2025. Pasūtījumu apstrādes laiks var aizņemt no 5 līdz 10 darba dienām.

Photo

Reģistrējies un saņem 10% atlaidi pilnas cenas precēm.

Photo

Pasūtījumu apstrāde notiek darba dienās. Apmaksātie pasūtījumi tiek apstrādāti un izsūtīti 2-5 darba dienu laikā.

Photo

Bezmaksas piegāde uz OMNIVA pakomātiem Latvijā pasūtījumiem no €40.00.

Photo

Bezmaksas piegāde jebkurā GLOBUSS grāmatnīcā 1-5 darba dienu laikā, kad pasūtījums būs gatavs saņemšanai, saņemsi e-pastu un/ vai SMS.

Dalies sociālajos tīklos:

Līdzīgas preces Līdzīgas preces

Ieskaties, varbūt noder
A Couple's Guide to Menopause : Navigating the Change Together
Kate Usher, Neil Usher

A Couple's Guide to Menopause : Navigating the Change Together

€22.90 €12.00
Lies and Weddings
Kevin Kwan

Lies and Weddings

€17.90 €9.00
Cuckooland : Where the Rich Own the Truth
Tom Burgis

Cuckooland : Where the Rich Own the Truth

€17.90 €9.00

Kāds nesen iegādājās Kāds nesen iegādājās

Šīs preces ir pamanījuši citi e-veikala apmeklētāji
Romantiskais Bingo

Romantiskais Bingo

€29.95
Kolēģe
Frīda Makfadena

Kolēģe

€20.95
Četrdesmit burkas gurķu. Stāsti
Evija Martukāne

Četrdesmit burkas gurķu. Stāsti

€13.95

Neatradi to, ko meklēji? Palīdzēsim!

Sazināties