Produkta apraksts
Pīteru Lindbergu un Azzedīnu Alaiju, fotogrāfu un modes mākslinieci, vienoja mīlestība pret melno krāsu, mīlestība, ko viņi vienādi izkoptu sudraba apdrukā un vienkrāsainos apģērbos. Lindbergs nemitīgi pievērsās melnbaltam, lai apliecinātu viņa meklējumus pēc autentiskuma sejās, kuras viņš atklāja gaismā. Aleja zīmēja mūžīgo apģērbu vienkrāsainos toņus, lai radītu īstas skulptūras ķermenim.
Šajā grāmatā drukātā veidā ir iemūžināts unikālais dialogs starp abiem māksliniekiem. Ilustrējot viņu gara kopienu, tās attēli ir viņu mākslinieciskās partnerības svētki un apliecinājums viņu vēstures sasniegumiem fotogrāfijas un modes jomā. Neskatoties uz to ģeogrāfiski pretējo izcelsmi, Lindbergs un Alaja īstenoja līdzīgus apvāršņus.
Tajā pašā laikā, kad Lindberga reputācija Vācijā pieauga, pateicoties viņa darbam žurnālā Stern, un viņš 1978. gadā izveidoja savu studiju Parīzē, Alaia bija kurjers, kuru apņēma rīcības brīvība, kura izsmalcinātās tehnikas bija vērtīgs noslēpums starp uzņēmuma svarīgākajiem klientiem. Augstā mode. Alaja kļuva par ķermeņu arhitektu, atklājot un atklājot tos, savukārt Lindbergs tos izcēla, izgaismojot viņu dvēseli un personību. Soli pa solim viņi kļuva par radītājiem, kas dominēja attiecīgajās disciplīnās.
Abi noraidīja jebkādu samākslotību, kas novērš uzmanību no viņu patiesā priekšmeta, un ļoti viegli viņi sanāca kopā, lai izveidotu vairākas spēcīgas sadarbības. Kopīga iedvesma un estētiskās vērtības ir redzamas visā viņu darbā. Le Touquet pludmale un vecās Parīzes ielas liecina par savstarpēju mīlestību pret melnbalto kino un plašām panorāmām.
Mašīntelpas fons vienam ilustrē industriālās Vācijas ainavas atmiņu un atsaucas uz otras neparasto aizraušanos ar funkcionālo dizainu un arhitektūru. Alaias drēbes darbojas kā pjedestāls to sieviešu smaidiem un acīm: Nadja Auermane, Mariakarla Boskono, Naomi Kempbela, Anna Klīvlenda, Dilone, Lūsija Diksone, Vanesa Duve, Helēna Fišere, Pia Fritiofa, Džeida Džegera, Marija Džonsone, Milla. Jovoviča, Lina Kostere, Āriāna Koizumi, Jasmina Le Bona, Madonna, Kristena Makmenamija, Tatjana Patica, Linda Spīringsa, Tīna Tērnere, Māra Sofija Vilsone, Lindsija Viksone. Lindbergam, kurš savu bēdīgo slavu veidoja uz šo supermodeļu attēliem, viņu iezīmju autentiskums ir vienīgais, kas ir svarīgs.
Rezultāts ir spēcīgs melnbalts katalogs, kas atbalsojas ar patiesumu un skaistumu. Grāmata ir pievienota izstādei Azzedine Alaia, Peter Lindbergh Fondation Azzedine Alaia, 18 rue de la verrerie, Parīze, Francija. Ar Musee d'Art Moderne de la Ville de Paris direktora Fabriisa Hergota, fotogrāfa Paolo Roversi un modes vēsturnieka un Parīzes Azzedine Alaia fonda direktora Olivjē Saillara ieguldījumu.