Monogrāfijā apkopota autora 30 gadu pieredze un pētījumi par izglītības mērķiem un to veidošanu. Tās pamatā ir 2011. gadā aizstāvētais promocijas darbs, kas papildināts ar autora pētījumiem pēdējos 12 gados. Pirmajā daļā analizēta izglītības mērķu nozīme un funkcijas, izglītības sistēmas mijiedarbība ar sabiedrības kultūru un tās vērtībām. Autors piedāvā savu pieeju Eiropas vēsturei, analizējot kultūras paradigmu maiņas ietekmi uz izglītību un tās mērķiem. Otrajā daļā, balstoties uz mūsdienu sabiedrības problēmu analīzi, tiek piedāvāti izglītības mērķu veidošanas 5 principi un to pamatojums. Trešajā daļā salīdzināti rezultāti divām pedagogu aptaujām, kas tika veiktas 2009.–2010. un 2020.–2021. gadā par izglītības mērķiem un vērtībām, kā arī pētīta izglītības mērķu veidošanas pieredze ārzemēs un Latvijā. Autors ir vadībzinātņu doktors, pedagogs, mūziķis un kultūru pētnieks, aktīvi darbojas koru kustībā, ir bijis Vispārējo latviešu Dziesmu svētku virsdiriģents. Lasītājiem pazīstams viņa daudzsējumu izdevums „Ieskats kultūras un reliģiju vēsturē” un raksti presē par izglītības aktualitātēm. Grāmata ir aktuāla visiem, kuri strādā izglītības vadībā vai studē to, apgūst pedagoģiju.
Šīs preces nav noliktavā
Atstājiet savu e-pastu un Jūs saņemsiet ziņu, tiklīdz tā atkal būs pieejama!
Uzmanību: izpārdošanā iegādāto grāmatu piegāde var kavēties!
Reģistrējies un saņem 10% atlaidi pilnas cenas precēm.
Bezmaksas piegāde uz OMNIVA pakomātiem Latvijā pasūtījumiem no €35.00.
Bezmaksas piegāde jebkurā GLOBUSS grāmatnīcā 1-5 darba dienu laikā, kad pasūtījums būs gatavs saņemšanai, saņemsi e-pastu un/ vai SMS.
Dalies sociālajos tīklos: