Monogrāfijā apkopota autora 30 gadu pieredze un pētījumi par izglītības mērķiem un to veidošanu. Tās pamatā ir 2011. gadā aizstāvētais promocijas darbs, kas papildināts ar autora pētījumiem pēdējos 12 gados. Pirmajā daļā analizēta izglītības mērķu nozīme un funkcijas, izglītības sistēmas mijiedarbība ar sabiedrības kultūru un tās vērtībām. Autors piedāvā savu pieeju Eiropas vēsturei, analizējot kultūras paradigmu maiņas ietekmi uz izglītību un tās mērķiem. Otrajā daļā, balstoties uz mūsdienu sabiedrības problēmu analīzi, tiek piedāvāti izglītības mērķu veidošanas 5 principi un to pamatojums. Trešajā daļā salīdzināti rezultāti divām pedagogu aptaujām, kas tika veiktas 2009.–2010. un 2020.–2021. gadā par izglītības mērķiem un vērtībām, kā arī pētīta izglītības mērķu veidošanas pieredze ārzemēs un Latvijā. Autors ir vadībzinātņu doktors, pedagogs, mūziķis un kultūru pētnieks, aktīvi darbojas koru kustībā, ir bijis Vispārējo latviešu Dziesmu svētku virsdiriģents. Lasītājiem pazīstams viņa daudzsējumu izdevums „Ieskats kultūras un reliģiju vēsturē” un raksti presē par izglītības aktualitātēm. Grāmata ir aktuāla visiem, kuri strādā izglītības vadībā vai studē to, apgūst pedagoģiju.
This item is out of stock
Leave your e-mail and you will receive a message as soon as it is available again!
Attention: Delivery of sale books may be delayed!
Discount on full price items. Discounts cannot be combined!
Free delivery to OMNIVA parcel machines in Latvia for orders over €35.00.
Free delivery to any GLOBUSS bookstore within 2-5 working days.
Share on social networks: