Monogrāfijā iekļautas zinātniskā pētījumā iegūtās jaunākās zināšanas par partnerattiecību veidošanu uzņēmējdarbībā un to ietekmi uz uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšanos. Tādējādi uzņēmumu konkurētspējas sistēma tiek papildināta ar jaunu, partnerības dimensiju, kuras kvantitatīvie un kvalitatīvie aspekti var būt noderīgi konkurētspējas saglabāšanā strauji mainīgu draudu un iespēju apstākļos. Monogrāfijā iekļauti nozīmīgākie pētījuma rezultāti par partnerattiecību veidošanās sociāli ekonomisko nepieciešamību, to attīstības vēsturi no preču ražošanas pirmsākumiem līdz mūsdienām. Šajā darbā tiek pievērsta uzmanība arī globālās partnerības veidošanas pieredzei viduslaikos, kad tirdzniecības revolūcijas ietekmē daudzās Eiropas valstīs savu darbību izvērsa Hanzas savienība.
Product available in stock!
Product available in stock - description
E-veikala darba laiks svētkos:
17.11. - 10.00 - 14.00
18.11. - brīvs
Discount on full price items. Discounts cannot be combined!
Orders are processed on weekdays from 10:00 to 18:00.
Free delivery to OMNIVA parcel machines in Latvia for orders over €40.00.
Free delivery to any GLOBUSS bookstore within 2-5 working days.
Share on social networks: