Monogrāfijā iekļautas zinātniskā pētījumā iegūtās jaunākās zināšanas par partnerattiecību veidošanu uzņēmējdarbībā un to ietekmi uz uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšanos. Tādējādi uzņēmumu konkurētspējas sistēma tiek papildināta ar jaunu, partnerības dimensiju, kuras kvantitatīvie un kvalitatīvie aspekti var būt noderīgi konkurētspējas saglabāšanā strauji mainīgu draudu un iespēju apstākļos. Monogrāfijā iekļauti nozīmīgākie pētījuma rezultāti par partnerattiecību veidošanās sociāli ekonomisko nepieciešamību, to attīstības vēsturi no preču ražošanas pirmsākumiem līdz mūsdienām. Šajā darbā tiek pievērsta uzmanība arī globālās partnerības veidošanas pieredzei viduslaikos, kad tirdzniecības revolūcijas ietekmē daudzās Eiropas valstīs savu darbību izvērsa Hanzas savienība.
Prece pieejama noliktavā!
Prece ir mūsu noliktavā un pieejama Jūsu pasūtījumam.
Reģistrējies un saņem 10% atlaidi pilnas cenas precēm.
Bezmaksas piegāde uz OMNIVA pakomātiem Latvijā pasūtījumiem no €40.00.
Bezmaksas piegāde jebkurā GLOBUSS grāmatnīcā 1-5 darba dienu laikā, kad pasūtījums būs gatavs saņemšanai, saņemsi e-pastu un/ vai SMS.
Dalies sociālajos tīklos: