20. gadsimtā mode kļuva par ekskluzīvu Parīzes salonu biznesu, kas rūpējās par turīgo eliti, un kļuva par globālu industriju, kurā strādā miljoniem cilvēku, un jaunās tendences tika ieviestas veikalos, pirms pēdējais modelis bija pat pametis podiumu.
Pa ceļam katra laikmeta parakstu silueti attīstījās līdz nepazīšanai. Sievietēm House of Worth krinolīni piekāpās Vionnet neobjektīvajiem halātiem, Dior's New Look-Quant's Chelsea Look, Halstonas baltais uzvalks-Frenkija B. mazstāvu džinsiem. Vīriešu apģērbā gatavi kostīmi liecināja par individuālu šūšanas izzušanu, ilgi pirms Havaju salu kreklu vai šauru džinsu ienākšanas spēlē. 20. gadsimta mode piedāvā pēdējo simts gadu stila retrospektīvu, izmantojot 400 modes reklāmas no Džima Heimana kolekcijas. Attēli izseko ne tikai mainīgajām tendencēm, bet arī to mārketinga un mērķauditorijas evolūcijai, jo mode desmitiem gadu desmitu tika pārņemta populārajā kultūrā un masu tirgū. Padziļināts ievads un ilustrēts laika grafiks sīki atspoguļo stila veidotājus un tendenču veidotājus, kā arī to, kā vēsturiski notikumi, dizaina mājas, mazumtirgotāji, filmas, žurnāli un slavenības veidoja to, kā mēs ģērbāmies toreiz un tagad.
Prece pieejama noliktavā!
Prece ir mūsu noliktavā un pieejama Jūsu pasūtījumam.
Reģistrējies un saņem 10% atlaidi!
Atlaide pilnas cenas precēm. Atlaides nesummējas!
Pasūtījumu apstrāde notiek darba dienās no plkst. 10:00 līdz 18:00.
Bezmaksas piegāde uz OMNIVA pakomātiem Latvijā pasūtījumiem no €35.00.
Bezmaksas piegāde jebkurā GLOBUSS grāmatnīcā 1-5 darba dienu laikā, kad pasūtījums būs gatavs saņemšanai, saņemsi e-pastu un/ vai SMS.
Jautājumu vai neskaidrību gadījumā raksti uz eveikals@eglobuss.lv vai zvani +37125615675.
Dalies sociālajos tīklos: