Pirmā grāmata, kas veltīta Chanel kosmētikai un izdota sadarbībā ar Chanel, lai atzīmētu iedvesmojošo stāstu par šī nama kosmētiku, kas aizsākās 1924. gadā.
1924. gadā Gabrielle Chanel laida klajā pirmos zīmola kosmētikas produktus, tādējādi aizsākot gadsimtu ilgu radošuma, izcilības un inovāciju vēsturi. Tagad pirmo reizi "Chanel. The Allure of Makeup” atklāj Chanel grima radīšanas vēsturi, tostarp reklāmas kampaņas, ko veidojuši daži no pasaules vadošajiem fotogrāfiem un filmu režisoriem.
Stāsts izvērsts septiņās nodaļās, kas atspoguļo Chanel vizuālā vārdu krājuma kvintesenciālās krāsas: Melna, balta, bēša, sarkana, rozā, zelta un zila. Katrā nodaļā izcelti talanti, kas ir zīmola ilgstošās ietekmes pamatā gadu desmitu garumā. Ikoniski produkti caurvij nodaļas un ieņem savu likumīgo vietu skaistuma panteonā.
Pateicoties vēl nebijušai piekļuvei Chanel arhīviem, šī grāmata piedāvā bagātīgu vizuālo materiālu, sākot no vēsturiskiem Gabrielles Chanel attēliem un reti redzētiem agrīniem produktu kadriem līdz pat kino kampaņām ar leģendārām sievietēm galvenajās lomās.
Prece pieejama noliktavā!
Prece ir mūsu noliktavā un pieejama Jūsu pasūtījumam.
Reģistrējies un saņem 10% atlaidi pilnas cenas precēm.
Bezmaksas piegāde uz OMNIVA pakomātiem Latvijā pasūtījumiem no €35.00.
Bezmaksas piegāde jebkurā GLOBUSS grāmatnīcā 1-5 darba dienu laikā, kad pasūtījums būs gatavs saņemšanai, saņemsi e-pastu un/ vai SMS.
Dalies sociālajos tīklos: