Nike bijušais mārketinga direktors atklāj, kā atraisīt jebkuras komandas radošumu.
"Zīmols nav logotips, tas ir stāsts. Šajā rokasgrāmatā un memuāros Gregs Hofmans palīdz mums saprast, kā uzticība mūsu radošajai praksei var padarīt jebkuru stāstu labāku," Sets Godins.
Radošums. Tā ir raķešu degviela, kas darbina planētas stilīgāko zīmolu, nodrošinot, ka Nike kampaņas rada visdziļākās klientu emocijas visā pasaulē.
Radošums. Katru gadu tas ir neskaitāmu uzņēmumu sabrukums — tā trūkums noved pie nogurušām idejām, paredzamu zīmolu veidošanu, garlaikotiem klientiem.
Radošums. Tā ir prasme, ko var apgūt tāpat kā jebkuru citu.
Pievienojieties Gregam Hofmanam, Nike bijušajam mārketinga direktoram, kurš palīdz veidot uzņēmuma ikoniskās kampaņas Ronaldu un Serēnai, Olimpiskajām spēlēm un Pasaules kausa finālturnīriem. Kopā viņa atziņas piedāvā atklājošu metodi, kas padarīs jebkuru zīmolu radošāku: dizaina emocijas.