Amazon ir ātrākais uzņēmums, kas jebkad sasniedzis 100 miljardu dolāru pārdošanas apjomu, un viņi nesasniedza šo orientieri, paliekot savā komforta zonā. Riska uzņemšanās ir atslēga, kas atvēra durvis uz Amazon izaugsmi, taču šie riski bija (un ir) speciāli radīti, aprēķināti un stratēģiski. Tomass Edisons uzskatīja: "Es neesmu izgāzies. Es tikko atradu 10 000 veidu, kas nedarbosies.", un Amazon dibinātājs Džefs Bezoss vienmēr ir saistījis eksperimentus un neveiksmes ar izaugsmi un panākumiem.
Bet "riska uzņemšanās" var būt dārga (pat postoša), ja nezināt, kā to izmantot savā labā. Par laimi, Bezoss ir sniedzis katram uzņēmuma īpašniekam "redzami paslēptu" ceļvedi par to, kā viņš attīstīja Amazon, izmantojot vēstuli akcionāriem (vai, kā viņš tos nosauca, akciju īpašniekiem), ko viņš ir rakstījis katru gadu pēdējos 20 gadus.
Pirmo reizi tehnoloģiju un risku eksperts Stīvs Andersons ir analizējis un destilējis šīs vēstules, lai atklātu 14 galvenos izaugsmes principus, kas atklāj mācības, domāšanas veidu un soļus, ko Bezoss ir izmantojis, lai padarītu Amazon par tik milzīgu veiksmi, kāda tā ir šodien.
< br>
Tagad uzņēmumu īpašnieki, līderi, izpilddirektori, darbinieki un vadītāji var piemērot šos pašus principus, lai strauji attīstītu savu biznesu, lai tas kļūtu efektīvāks, produktīvāks un veiksmīgāks!
Šīs preces nav noliktavā
Atstājiet savu e-pastu un Jūs saņemsiet ziņu, tiklīdz tā atkal būs pieejama!
Uzmanību: izpārdošanā iegādāto grāmatu piegāde var kavēties!
Reģistrējies un saņem 10% atlaidi pilnas cenas precēm.
Bezmaksas piegāde uz OMNIVA pakomātiem Latvijā pasūtījumiem no €35.00.
Bezmaksas piegāde jebkurā GLOBUSS grāmatnīcā 1-5 darba dienu laikā, kad pasūtījums būs gatavs saņemšanai, saņemsi e-pastu un/ vai SMS.
Dalies sociālajos tīklos: