Šī grāmata, kas apkopota no tūkstošiem attēlu, piedāvā labāko no amerikāņu drukātās reklāmas “lielās idejas” laikmetā. No amerikāņu patērētājsabiedrību uzplaukuma laikmeta drosmīgās un krāsainās kampaņas veido fascinējošu 50. un 60. gadu portretu, kad bažas par auksto karu nomainīja bezrūpīgo alkohola un cigarešu kapitālismu “Mad Men” laikmetā.
Optimālai reproducēšanas kvalitātei digitāli restaurētās reklāmas izceļas ar spilgtiem fontiem un krāsām, kā arī seksīgu iespēju sajūtu, vilinot auditoriju iegādāties visu, sākot no ieročiem līdz jostām, no automašīnām līdz zobu pastai, no aviopārvadājumiem līdz sadzīves tehnikai. Šī gadsimta vidus mārketinga panorāma ir vienlaikus pārsteidzoša, smieklīga un iedvesmojoša, kā arī aizraujošs laikmeta paraugs un dizaina inovāciju un reklāmas asprātības paraugs.
Prece pieejama noliktavā!
Prece ir mūsu noliktavā un pieejama Jūsu pasūtījumam.
Uzmanību: izpārdošanā iegādāto grāmatu piegāde var kavēties!
Reģistrējies un saņem 10% atlaidi pilnas cenas precēm.
Bezmaksas piegāde uz OMNIVA pakomātiem Latvijā pasūtījumiem no €35.00.
Bezmaksas piegāde jebkurā GLOBUSS grāmatnīcā 1-5 darba dienu laikā, kad pasūtījums būs gatavs saņemšanai, saņemsi e-pastu un/ vai SMS.
Dalies sociālajos tīklos: