Reģistrējies un saņem 10% atlaidi!

Pārrobežu biznesa modeļa vadība

€16.50

Globālā ekonomika veicina digitālās inovācijas, pārveidojot veselas sistēmas un padarot tās savienojamas, inteliģentākas un efektīvākas visās nozarēs. Tās ietekmē uzņēmumi ir pakļauti daudzām pārmaiņām, jo paātrinās procesi, izzūd tradicionālo tirgu robežas, pieaug pakalpojumu daudzveidība, pārveidojas eksistējošās uzņēmējdarbības jomas un biznesa modeļi. Uzņēmumi zaudē unikālas tirgus konkurences priekšrocības, kuru saglabāšanu ir iespējams nodrošināt ar uzņēmuma darbību pārrobežu tirgos. Šīs pārmaiņas uzņēmumiem liek attīstīt jaunas prasmes – kļūt elastīgākiem un spējīgiem pielāgoties ārējiem apstākļiem, bet vienlaikus arī domāt par unikālu atšķirību saglabāšanu. Minētās prasmes palīdz pilnveidot biznesa modelēšana, jo biznesa modelis (turpmāk – BM), ietverot svarīgākās starptautisko darbību komponentes un digitālās transformācijas mehānismus, uzņēmumu vadītājiem nodrošina aktivitāšu un to seku novērtēšanas iespējas. Šajā grāmatā tiek pētīti biznesa modeļi un biznesa modeļu vides teorētiskie aspekti, lai izprastu, kā BM un modelēšanas vide ietekmē uzņēmuma un vadības funkciju īstenošanu.

  • Autors: Helēna Skadiņa, Rosita Zvirgzdiņa
  • Ražotājs: Turība
  • Valoda: Latviešu
  • ISBN kods: 9789934543456
  • Vāku tips: Mīkstie vāki
  • Izdošanas gads:2024
  • Lpp.:118

Prece pieejama noliktavā!

Prece ir mūsu noliktavā un pieejama Jūsu pasūtījumam.

Photo

Reģistrējies un saņem 10% atlaidi!

Photo

Atlaide pilnas cenas precēm. Atlaides nesummējas!

Photo

Pasūtījumu apstrāde notiek darba dienās no plkst. 10:00 līdz 18:00.

Photo

Bezmaksas piegāde uz OMNIVA pakomātiem Latvijā pasūtījumiem no €35.00.

Photo

Bezmaksas piegāde jebkurā GLOBUSS grāmatnīcā 1-5 darba dienu laikā, kad pasūtījums būs gatavs saņemšanai, saņemsi e-pastu un/ vai SMS.

Photo

Jautājumu vai neskaidrību gadījumā raksti uz eveikals@eglobuss.lv vai zvani +37125615675.

Dalies sociālajos tīklos:

Produkta apraksts

Biznesa modeļu un to vadības teorijā BM tiek saukts par galveno uzņēmējdarbības analīzes rīku, par stratēģisko lēmumu atspoguļojumu, kas īstenots ar taktisku paņēmienu izvēli. Ar tā palīdzību tiek radīti procesu un resursu “cikliskie efekti”. Tas nozīmē, ka, no vienas puses, biznesa modelis ir esošo BM elementu analīzes un, no otras puses, jaunu biznesa modeļa elementu iepriekš plānotas kombinēšanas rezultāts. Izmantojot dažādu elementu kombināciju, ir iespējams iegūt radošu risinājumu un izstrādāt vispiemērotāko BM vai pat vairākus viena uzņēmuma ietvaros. Šāda pieeja veido ilgtspējīgas BM vadības un konkurences priekšrocību pamatu. Grāmatā tiek piedāvāts biznesa vadības modelis FinTech nozares uzņēmumiem, 5 kas veidots augstā abstrakcijas līmenī, jo tādā veidā tos kā paraugu un plānošanas rīku var izmantot jebkurš FinTech uzņēmums.

Pārrobežu biznesa modeļa perspektīva ir daudzškautņaina un saistīta ar kultūras, politiskās, tiesiskās un regulatīvās sistēmas, ekonomiskās un tehnoloģiskās attīstības līmeņu un ģeogrāfijas aspektiem visās pārrobežu darbības valstīs. Lai organizētu savu ienākšanu svešos tirgos, uzņēmumi bieži vien kombinē dažādas stratēģijas. Šī kombinācija atvieglo preču un/vai pakalpojumu pārvietošanu starp tirgiem un citādi pārdala resursus, veidojot kompromisu starp vēlamo kontroles pakāpi, resursu iesaisti un uzņēmuma vēlmi uzņemties risku. Lai sasniegtu pārrobežu un nacionālo priekšrocību līdzsvarotību, uzņēmumam ir jāapzinās gan paša, gan arī visas nozares globalizācijas potenciāls. Pieņemot stratēģisku lēmumu par pārrobežu darbības veikšanu, uzņēmums vienlaikus “piekrīt” pārskatīt biznesa modeļa pamatfunkcijas, sistēmas un struktūras. Grāmatā tiek analizēts, kā ar biznesa modelēšanas palīdzību var pārdomāt pieeju uzņēmuma darbību internacionalizēšanai, un novērtētas biznesa modeļu kombinācijas, kā arī piedāvātas pārrobežu biznesa modeļu tipoloģijas.

Tehnoloģiskā progresa rezultātā straujāk sarūk uzņēmumu dzīves cikls, un tādu uzņēmumu, kuru dzīves ilgums ir mērāms vairāku desmitu gadu garumā, kļūst arvien mazāk. Saskaņā ar McKinsey veikto pētījumu vairāk nekā 90 % jaunizveidoto uzņēmumu nepiedzīvo savu uzplaukumu, galvenokārt pašiznīcināšanās, nevis konkurences dēļ. Kā zināms, lielākajai daļai vadības lēmumu ir ilglaicīga ietekme uz BM, tāpēc šie lēmumi potenciāli nosaka BM ilgtspēju. Lai izprastu likumsakarības starp uzņēmuma vadības lēmumiem un uzņēmuma spēju pastāvēt, grāmatā tiek apskatīti biznesa modeļa ilgtspējas teorētiskie aspekti un to mijiedarbība ar uzņēmuma vadības lēmumiem, kā arī uzņēmuma vērtības radīšanas process.

Līdzīgas preces Līdzīgas preces

Ieskaties, varbūt noder
Izglītības mērķi kultūras paradigmu maiņās
Andrejs Mūrnieks

Izglītības mērķi kultūras paradigmu maiņās

€36.95
Bizness Jaunajā gadsimtā: izaicinājumi  un panākumi
Eugene Eteris un Daina Vasiļevska

Bizness Jaunajā gadsimtā: izaicinājumi un panākumi

€29.95
Mazā grāmata par saprātīgu investēšanu
Džons K. Bogls

Mazā grāmata par saprātīgu investēšanu

€24.95
Komunikācija
Jolanta Derkevica-Pilskunga, Jana Bunkus

Komunikācija

€18.95

Kāds nesen iegādājās Kāds nesen iegādājās

Šīs preces ir pamanījuši citi e-veikala apmeklētāji

Neatradi to, ko meklēji? Palīdzēsim!

Sazināties