Mūsu hipersaistītajā pasaulē, kas mainās strauji, tirgotāji atzīst nepieciešamību pāriet no tradicionālajām mārketinga metodēm uz jaunu veidu, kas var palīdzēt viņiem labāk orientēties neparedzamā vidē. Tradicionālistiem šīs izmaiņas ir radījušas izaicinājumu. Daudzi ir centušies iekļaut jaunas pieejas vecajos modeļos, ar kuriem viņi uzauguši, lai tikai būtu neapmierināti ar rezultātiem.
No visvairāk pārdotajiem sociālā darbinieka autoriem un LinkedIn Learning kursu autoriem nāk jauna spēcīga mācību grāmata, kas uzlauž mārketinga kodu mūsu hiperorientētajā digitālajā laikmetā. Jaunais mārketings ar ieguldījumiem, kas aptver TKO virzošos virzienus līdz martech traucētājiem, Jēlas uzvedības ekonomikas gaismekļiem līdz vadošajiem mārketinga domātājiem Kellogg un Wharton, ir GPS navigācijai digitālajā pasaulē un virza mārketinga prasmes, izmantojot mārketinga pārveidošanas spēkus. Mēs nevaram paredzēt nākotni.
Bet mūsu mērķis ir palīdzēt padarīt maģistra / MBA studentus un mārketinga praktiķus nākotnē gatavus un veiksmīgus.
Prece pieejama noliktavā!
Prece ir mūsu noliktavā un pieejama Jūsu pasūtījumam.
Uzmanību: izpārdošanā iegādāto grāmatu piegāde var kavēties!
Reģistrējies un saņem 10% atlaidi pilnas cenas precēm.
Bezmaksas piegāde uz OMNIVA pakomātiem Latvijā pasūtījumiem no €35.00.
Bezmaksas piegāde jebkurā GLOBUSS grāmatnīcā 1-5 darba dienu laikā, kad pasūtījums būs gatavs saņemšanai, saņemsi e-pastu un/ vai SMS.
Dalies sociālajos tīklos: