Šīs grāmatas mērķis ir apskatīt mārketinga komunikācijas, kuras ietver informācijas izplatīšanu par uzņēmumiem, produktiem, cenām, produktu izvietojumu, pārcenošanu un citiem mārketinga pasākumiem, lai ietekmētu patērētāju rīcību un virzītu produktus tirgū.
Grāmatā tiek apskatīti visi galvenie mārketinga komunikāciju veidi: reklāma (advertising); produktu realizācijas veicināšana (sales promotion); sabiedriskās saskares (public relations); personiskā apkalpošana (personal selling).
Mārketinga komunikācijas skar ne tikai uzņēmumus un patērētājus, bet arī sabiedrības intereses. Tāpēc grāmatas autoru mērķis ir aplūkot mārketinga komunikāciju izstrādi un izplatīšanu ne tikai no uzņēmumu viedokļa, bet arī – no patērētāju un sabiedrības viedokļa, un izteikt savas domas par interešu sasniegšanu šajā jomā.