Kā zināms, komunikācijas ir informācijas apmaiņa starp cilvēkiem viņu darbības procesā. Bet, savukārt, katrā cilvēku darbības sfērā komunikācijām ir noteiktas īpatnības. Šīs grāmatas mērķis ir apskatīt mārketinga komunikācijas, kuras ietver informācijas izplatīšanu par uzņēmumiem, produktiem, cenām, produktu izvietojumu un citiem mārketinga pasākumiem, lai ietekmētu patērētāju rīcību un virzītu produktus tirgū.
Grāmatā tiek apskatīti visi galvenie mārketinga komunikāciju veidi: reklāma; produktu realizācijas veicināšana; sabiedriskās saskares un personiskā apkalpošana.
Valentīna Nasonova mākslinieciskais noformējums.
Product available in stock!
Product available in stock - description
Attention: Delivery of sale books may be delayed!
Discount on full price items. Discounts cannot be combined!
Free delivery to OMNIVA parcel machines in Latvia for orders over €35.00.
Free delivery to any GLOBUSS bookstore within 2-5 working days.
Share on social networks: