Šīs grāmatas nolūks un nostādne ir sniegt ievadu tik dinamiskā un daudzšķautņainā nozarē, kāda ir mediju un komunikācijas zinātne, turklāt viegli saprotamā un konkrētā veidā. Piektais šīs zinātniskās monogrāfijas izdevums ir rezultējies no docētāja pieredzes vairāk nekā 20 gadu garumā četru universitāšu ievadkursos, kā arī no kolēģu atsauksmēm. Grāmata iecerēta kā lasāmviela ievadkursos un kā palīdzība studiju iesācējiem, gatavojoties pirmajiem bakalaura programmu eksāmeniem. Arī abiturientiem, kuri spēlējas ar domu studēt mediju un komunikācijas zinātni, šis sējums noder sākotnējai orientācijai. Tāpat šim ievadam ir jāpiedāvā socioloģijas, psiholoģijas, politikas, mediju un kino zinātņu, pedagoģijas un citu radniecīgo disciplīnu studentiem, docētājiem un pētniekiem ieskats mediju un komunikācijas zinātnes pamatkoncepcijās un pamatjēdzienos un tādējādi jāatvieglo starpdisciplinārā zinātniskā darbība. Šī monogrāfija nevar aizvietot izvērstas mācību un rokasgrāmatas, tai drīzāk jārosina padziļinātas studijas un pievēršanos tālākai lasīšanai.
Product available in stock!
Product available in stock - description
Attention: Delivery of sale books may be delayed!
Discount on full price items. Discounts cannot be combined!
Free delivery to OMNIVA parcel machines in Latvia for orders over €35.00.
Free delivery to any GLOBUSS bookstore within 2-5 working days.
Share on social networks: